6 Mart 2017 Pazartesi

Yalancı Olmayan Ama Sürekli Yanlış Bilgi Veren İnsanlar: YOASBV


Hepimizin etrafında onlardan var. Bazen biz de başkalarının etrafındaki 'onlardan' oluyoruz. Olmuyor muyuz allaşkına söyleyin?! Kimden mi bahsediyorum? YOASBV sendromundan. Yani, yalancı olmayan ama sürekli yanlış bilgi veren insanlardan.



1- Oradan buradan duydukları söylentileri eşe dosta gerçekmiş gibi anlatan kişilerdir.


"Altın çok artacak, ne var ne yok satıp altın al teyze"



2- Mutlaka yeni zayıflama yöntemleri duymuş ve hemen uygulamaya koyulmuşlardır.

"Sabahları elma sirkesi, çörekotu yağı ve fil kılını karıştırıp içiyorum, haftasına 10 kilo"






3- Kimsenin haberdar olmadığı gelişmeler, onlara direkt mail atılıyormuş gibi bilirler.

"Seneye sınav sistemi tamamen kalkacakmış, boşuna kasmayın"



4- Herkesin gönül işlerinden haberdarlardır. Kim kimden hoşlanıyor, bilirler.

"Kızım ben anlarım herifin sana bakışları ortada, kına gecesini tasarlamaya başla sen"




5- Her olayı bilimsel yönden açıklamaya eğilimlidirler.

"Hamileyken canın kısır çekerse bebek ayakçı, baklava çekerse beleşçi olur"




6-  Köşeye sıkıştıklarında sorumluluktan kaçınırlar.


"Abi ben de Abbas'tan duydum, ne kızıyosun?"




7- Kendilerini her koşulda iyi analizci olarak satarlar.


"Ben söylemiştim"




Kafası karışık günlerden geçerken ben can sıkıntısı gidermek için madde madde çene yaptım. Şimdi geyiğimiz bittiyse gerçek hayata dönebülür müyüz evladım? Çay tazele bakiyim.



11 yorum:

  1. Çok güzel bir tespit, gülerek okudum :). Görsellerle de güzel desteklenmiş :)

    YanıtlaSil
  2. 7de 7 çektim askfkflgşg
    Ben de bir yoasbv insanıyım oley!

    YanıtlaSil
  3. şükela tespitler :D

    YanıtlaSil
  4. çok eğlendim okurken :))
    %100 doğru tespitler şahane ♥

    YanıtlaSil
  5. Bu kadar olur valla bu tespitlerden bir seri yapsan arada negzel olur :)

    YanıtlaSil
  6. ay herkes sevmiş.
    dur kendi halaylı gifimi hazırlıyım <3

    YanıtlaSil
  7. iş yerinde bolca maruz kaldığım arkidişler ama arada biz de yapmıyor muyuz yapıyoruz. :)

    YanıtlaSil
  8. aa ben de bayıldım bu yazıya :) ve eğlendim okurken. sağolasın :)

    YanıtlaSil
  9. bak bunu yeni duydum: Çocuğa ev içinde sürekli ayakkabı giydirirsen ayakları daha az büyürmüş :))Söyleyen kişi çok emindi.

    YanıtlaSil

Yeni Hayat

Sağlıklı yaşama geçmem lazım diyip, bunu pat diye yapabilenlerden misin? Ve ne kadar kalıcı? Ben yapamadım. Öncelikle işe kesin ve ...